طراحی سازگار با پوست

طراحی سازگار با پوست

شما به عنوان یک مادر می دانید که پوست نوزاد چقدر حساس است… به همین دلیل است که برای مراقبت روزانه از او محصولاتی با طراحی خاص انتخاب می کنید که به حساسیت پوستش احترام گذاشته و آن را با روشی دوستانه منحصر به فرد لمس می کند.

پوشک کامل و شورتی بچه ضد حساسیت Babylino به گونه ای طراحی شده است که نه تنها قابلیت جذب، بلکه محافظت دوستانه از پوست حساس کودک را نیز ارائه می دهد. طراحی سازگار با پوست آنها توسط یک سری آزمایش در آزمایشگاه های خارجی معتبر بین المللی تایید شده است که مراقبت ایمن و مطمئن را برای کودک شما تضمین می کند.

به طور خاص، Babylino Sensitive اولین پوشک یکبار مصرف کودک در اروپا است که دارای گواهی Oeko-Tex ® Standard 100 برای عدم وجود بیش از 200 ماده مضر است.

Oeko-Tex® Standard 100 یک سیستم یکنواخت از کنترل ها و گواهینامه های آزمایشگاهی برای محصولات نساجی به صورت خام، متوسط ​​و نهایی از تمام مراحل تولید است و در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و گواهی می دهد که محصولات حاوی مواد مضر نیستند. این سیستم شامل کنترل مواد ممنوعه ای است که اجباراً توسط قانون کنترل می شوند، مواد شیمیایی خطرناک برای سلامت انسان و همچنین اقدامات احتیاطی اضافی برای حفظ سلامتی. گواهینامه Oeko-Tex® Standard 100 بسته به نوع محصول و کاربرد مورد نظر آن متفاوت است. Babylino Sensitive بر اساس معیارهای سختگیرانه مربوط به محصولات در نظر گرفته شده برای کودکان 0-3 ساله بررسی شده است.

ایمنی محصول که پس از ارزیابی دقیق توسط هیئت داوران ویژه اتحادیه اروپا، از سوی کمیسیون اروپا اعطا شده است، بدین ترتیب سطح ایمنی بسیار بالای آن برای پوست نوزاد را تایید می کند.

آزمایش بالینی، با نتایج عالی پس از یک مطالعه 4 هفته ای بر روی نوزادان تحت نظارت متخصص پوست و اطفال، توسط آزمایشگاه Dermatest (آلمان).

علاوه بر این، پوشک Babylino Sensitive طراحی Sensitive خود را در سایزهای 1 و 2 برای نوزادان تازه متولد شده تقویت می کند. آنها یک صفحه رویی ویژه جدید با کپسول های نرمی دارند که مانند نوازش، پوست حساس نوزاد را لمس می کند.

با عصاره بابونه.

توسط متخصص پوست در موسسات پوستی معتبر بین المللی در خارج از کشور آزمایش شده است.

توصیه شده توسط انجمن یونانی درماتولوژی کودکان.

توصیه شده توسط انجمن ماماهای یونان.

برای اطلاعات بیشتر به www.oekotex.com مراجعه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به این مقالات نیز سر بزنید

بهترین غذاها برای وزن گیری نوزاد
تغذیه نوزاد
الهام احمدی
بهترین غذا‌ها برای وزن گیری نوزاد

ممکن است از خود بپرسید که آیا نوزاد شما به همان سرعتی که باید رشد می‌کند یا خیر؟  اگر نگران این هستید که وزن نوزادتان

اثرات مصرف قند زیاد بر سلامتی کودکان
تعذیه کودک
الهام احمدی
اثرات مصرف زیاد قند بر سلامتی کودکان

فقط چند چیز وجود دارد که چهره کودک را مانند یک خوراکی شیرین روشن می کند. اکثر کودکان با رویش دندان، دوز ساکارز و گلوکز

مشکلات خواب نوزادان
مراقبت از نوزاد
الهام احمدی
مشکلات خواب نوزادان و راه حل های آن

مشکلات خواب نوزادان و راه حل های آن  آیا با مشکلات خواب نوزاد دست و پنجه نرم می کنید؟ خواب نوزاد با خواب بزرگسالان متفاوت

Scroll to Top
اسکرول به بالا

تخفیف ویژه

با وارد کردن نام و شماره موبایل خود، از بیبی لینو تخفیف بگیرید!
کد تخفیف برای شما پیامک خواهد شد.
برای خرید به فروشگاه happybuy مراجعه فرمایید.