پوشک شورتی سایز ۷ بیبی لینو

توضیحات محصول:

5/5

پوشک شورتی بچه سایز ۷ با برند بیبی لینو Babylino محتوی عصاره بابونه.

سایز ۷ (وزن ۱۵ تا ۲۵ کیلوگرم)

سازنده: MEGA Disposables S.A کشور یونان

پوشک شورتی بچه بیبی‌لینو سنسیتیو 15 تا 25 کیلوگرم اکسترا لارج پلاس سایز 7

انرژی تو متوقف نمی­شود، تو آماده فتح جهان هستی!

فرزند شما دیگر بچه نیست، یک آقا یا خانم کوچک است. شما هر روز او را می بینید که از پله ها بالا می رود، می دود، می پرد و بالا می­رود. تا پایان سال، او می­تواند دوچرخه سواری با چرخ های کمکی و تعادل روی یک پا برای چند ثانیه داشته باشد.

قدرت بدنی او افزایش یافته و حرکاتش با آسودگی نسبی هماهنگ شده و بهترین دوست او پوشک شورتی ضد حساسیت بیبی­لینو سنسیتیو است.

نازک و به لطف دوستی با پوست تایید شده، قابلیت جذب عالی و فناوری جدید “کشسان همه جانبه” که خاصیت ارتجاعی 360 درجه را در اطراف کمر و پاها ارائه می دهد، این شورتی­ها به طور منحصر به فردی بدن کودک را در هر حرکتی در آغوش می گیرند و پوشک را محکم در جای خود نگه می­دارند، بدون اینکه آویزان شوند.

می­توان از آنها به عنوان پوشک شب نیز استفاده کرد، زیرا آنها به طور ویژه برای جذب بیشتر، محافظت در برابر پس دادن و خشکی مورد نیاز پس از ساعت ها استفاده در شب طراحی شده­اند. آزمایش شده توسط شبیه سازی استفاده در شب واقعی، در آزمایشگاه مستقل معتبر.

 به عنوان یک پوشک با سطح جذب بالا در کلاس A رتبه بندی شده است.

 به طور منظم و مستقل توسط بازرسی SGS بررسی می­شود. آزمون ها بر اساس ارزیابی عملکرد از طریق شبیه­سازی کارکرد آنها در شب انجام می­پذیرد.

در عین حال، این شورتی­ها تعویض پوشک را به یک روش شاد تبدیل می­کنند. دیگر لازم نیست با کلی ماجراجویی صبر کنید تا کودکتان دراز بکشد، زیرا آنها مانند لباس زیر یک بچه معمولی بالا و پایین می‌روند و تعویض پوشک را می‌توان در حالی که کوچولوی شما روی پاهایش ایستاده است انجام داد.

Scroll to Top
اسکرول به بالا

تخفیف ویژه

با وارد کردن نام و شماره موبایل خود، از بیبی لینو تخفیف بگیرید!
کد تخفیف برای شما پیامک خواهد شد.
برای خرید به فروشگاه happybuy مراجعه فرمایید.