پوشک چسبی سایز ۲ بیبی لینو

توضیحات محصول:

5/5

پوشک چسبی بچه سایز ۲ با برند بیبی لینو Babylino محتوی عصاره بابونه.

سایز 2 (وزن ۳ تا ۶ کیلوگرم)

سازنده: MEGA Disposables S.A کشور یونان

Mini 3-6 kg Nο 2

کودک شما اکنون عضو فعال خانواده است!

کودک شما در حال سازگاری به محیط جدیدیست که دارد در آن رشد می­کند و کم­کم احساس می­کند که دارد با محیط اطراف خود آشنا می شود. بینایی­اش رو به بهبود است؛ اکنون می تواند تا فاصله 90 سانتی متری تمرکز کند، بنابراین تشخیص چهره شما آسانتر می­شود. این چشم دوختنی مشتاقانه و پر از کنجکاوی است که به دقت روی تمام اشیاء جدیدی که در دایره دیدش قرار می­گیرد متمرکز می­شود.

در همین زمان، شروع به فعال شدن می­کند و به محرک های جدید محیطی با حرکات خود پاسخ می دهد. دستاورد بزرگ دیگر این است که می تواند چند ثانیه سر خود را بالا ببرد و شروع به چرخش آن به راست و چپ کند.

پوشک بیبی­لینو سنسیتیو، دارای یک هسته­ی فوق العاده جاذب است که در ضمن داشتن کپسول­های بسیار نرم روی صفحه بالا، باعث حفظ پایداری رطوبت در هسته­ی پوشک می­شود و نیز با عصاره­ی بابونه غنی شده­ است. این پوشک اولین پوشک بچه در اروپاست که به دلیل عدم وجود بیش از 200 ماده مضر، مورد تایید استاندارد Oeko-Tex® 100 قرار گرفته است. بنابراین شما مطمئن هستید که پوشک بیبی­لینو سنسیتیو، پوست کودک شما را با روشی تایید شده و دوستانه لمس می­کند.

پوشک بیبی لینو سنسیتیو در موسسه‌ی تحقیقات پوستی درما تست آلمان، طی یک دوره‌ی 4 هفته ای تحت نظارت متخصصین پوست و اطفال بر روی کودکانی که این پوشک به آنها بسته شد، به صورت بالینی تست شده، و نتیجه عالی (برچسب کیفیت 5 ستاره) را دریافت کرده ‌است.

دارای فناوری Comfi-Fit برای فیت شدن عالی روی بدن کودک.

به لطف هسته­­ی فوق العاده جاذب که تکنولوژی Dry-Matrix را در خود جای داده، پس ندادن در این پوشک تثبیت شده است. این فناوری از توری از الیاف طبیعی تشکیل شده است، که رطوبت را در هسته حفظ می­کند.

بیبی­لینو سنسیتیو دارای سطح جذب بالا با کیفیتی برتر بر اساس اندازه گیری آزمایشگاه­های تخصصی است.

(Mannequins/SGS Courtray method France)

بنابراین، این طراحی پیشرفته محصول، می تواند خشکی مورد نیاز نوزاد را، هم در طول روز و هم در شب و در هنگامی که نیاز به جذب حتی بیش از نیاز طبیعی است، فراهم کند. این باعث خواب آرام تر نوزادان و والدین می شود!

Scroll to Top
اسکرول به بالا

تخفیف ویژه

با وارد کردن نام و شماره موبایل خود، از بیبی لینو تخفیف بگیرید!
کد تخفیف برای شما پیامک خواهد شد.
برای خرید به فروشگاه happybuy مراجعه فرمایید.