پوشک چسبی سایز ۶ بیبی لینو

توضیحات محصول:

5/5

پوشک چسبی بچه سایز ۶ با برند بیبی لینو Babylino محتوی عصاره بابونه.

سایز ۶ (وزن ۱۳ تا ۱۸ کیلوگرم)

سازنده: MEGA Disposables S.A کشور یونان

Extra Large 13-18 kg Νο 6

کودک شما سرشار از شگفتانه است و دائما حرف می­زند!

اکنون کودک شما رشد کرده است و می­تواند مفاهیم را درک کند، تصاویر ذهنی اشیاء را شکل دهد، در بازی ها، آهنگ ها یا افسانه هایی که برای او خوانده می شود نظارت و به طور فعال شرکت کند و صفحات کتاب را خودش ورق بزند. چه توانایی هایی بیش از این دارد؟ اکنون بسیار بیشتر می­تواند ارتباط کلامی برقرار کند و عبارات طولانی­تر و جملات کاملی را بسازد.

پوشک بیبی­لینو سنسیتیو آن قدر سبک، آناتومیک و جاذب است که کودک شما را در هر فعالیت خشک نگه می دارد. بنابراین می­تواند دنیای دست نخورده را بازی، اجرا و کشف کند. علاوه بر این به لطف عصاره­ی بابونه­ی موجود در آن و مواد سازگار با پوست پوشک، پوستش محافظت شده است.

پوشک بیبی­لینو سنسیتیو، دارای یک هسته­ی فوق العاده جاذب است که در ضمن داشتن کپسول­های بسیار نرم روی صفحه بالا، باعث حفظ پایداری رطوبت در هسته­ی پوشک می­شود و نیز با عصاره­ی بابونه غنی شده­ است. این پوشک اولین پوشک بچه در اروپاست که به دلیل عدم وجود بیش از 200 ماده مضر، مورد تایید استاندارد Oeko-Tex® 100 قرار گرفته است. بنابراین شما مطمئن هستید که پوشک بیبی­لینو سنسیتیو، پوست کودک شما را با روشی تایید شده و دوستانه لمس می­کند.

پوشک بیبی لینو سنسیتیو در موسسه‌ی تحقیقات پوستی درما تست آلمان، طی یک دوره‌ی 4 هفته ای تحت نظارت متخصصین پوست و اطفال بر روی کودکانی که این پوشک به آنها بسته شد، به صورت بالینی تست شده، و نتیجه عالی (برچسب کیفیت 5 ستاره) را دریافت کرده ‌است.

دارای فناوری Comfi-Fit برای فیت شدن عالی روی بدن کودک.

به لطف هسته­ی فوق العاده جاذب که تکنولوژی Dry-Matrix را در خود جای داده، پس ندادن در این پوشک تثبیت شده است. این فناوری از توری از الیاف طبیعی تشکیل شده است ، که رطوبت را در هسته حفظ می­کند.

بیبی­لینو سنسیتیو دارای سطح جذب بالا با کیفیتی برتر بر اساس اندازه گیری آزمایشگاه­های تخصصی است.

(Mannequins/SGS Courtray method France)

بنابراین، این طراحی پیشرفته­ی محصول، می­تواند خشکی مورد نیاز کودک را، هم در طول روز و هم در شب و در هنگامی که نیاز به جذب حتی بیشتر از نیاز طبیعی است، فراهم کند. این باعث خواب آرام تر کودک و والدین می شود!

Scroll to Top
اسکرول به بالا

تخفیف ویژه

با وارد کردن نام و شماره موبایل خود، از بیبی لینو تخفیف بگیرید!
کد تخفیف برای شما پیامک خواهد شد.
برای خرید به فروشگاه happybuy مراجعه فرمایید.