پوشک چسبی سایز ۵ پلاس بیبی لینو

توضیحات محصول:

5/5

پوشک چسبی بچه سایز ۵ با برند بیبی لینو Babylino محتوی عصاره بابونه.

سایز ۵+ (وزن ۱۲ تا ۱۷ کیلوگرم)

سازنده: MEGA Disposables S.A کشور یونان

Junior Plus 12-17 kg No 5+

نمی توانم همه­ی دنیا را به اندازه­ی کافی بدست آورم !!!

باید بپذیرید که کوچولوی شما نسبت به شما انرژی و استقامت بیشتری دارد. روز به روز پاهایش قوی­تر می­شود و هیجان را برای کشف مرزهای جدید به آنها می­دهد. شما باید مجهز به “انرژی اضافی” باشید زیرا کودک شما نمی­خواهد به تنهایی بازی و همه چیز را جستجو کند.

احساس شادی و خوشبختی زمانی به شما رو می­آورد وقتی که می­خندید، می­دوید و با او بازی می­کنید، تا زمانی که خستگی باعث می­شود چند ساعت بخوابد و این به شما امکان می­دهد تا دور بعدی استراحت کنید!

پوشک بیبی­لینو سنسیتیو، بهترین دوست و یاور شماست. با هسته­ی فوق جاذب که به طور موثری رطوبت را در داخل خود جذب می­کند، همچنین با عصاره­ی بابونه غنی شده است تا بتوانیدکودک خود را خشک و محافظت کنید، بنابراین بیبی­لینو سنسیتیو با پوست کودکتان ملاطفت و مهربانی دارد. بیبی­لینو سنسیتیو اولین پوشک بچه یکبار مصرف در اروپاست که به دلیل حذف بیش از 200 ماده مضر،  توانسته است تاییدیه استانداردOeko-Tex®100  را اخذ کند، بنابراین شما مطمئن هستید که پوشک بیبی­لینو سنسیتیو، پوست کودک شما را با روشی تایید شده و دوستانه محافظت می­کند. دارای فناوری Comfi-Fit برای تناسب بسیار عالی روی بدن کودک.

پوشک بیبی لینو سنسیتیو در موسسه‌ی تحقیقات پوستی درما تست آلمان، طی یک دوره‌ی 4 هفته ای تحت نظارت متخصصین پوست و اطفال بر روی کودکانی که این پوشک به آنها بسته شد، به صورت بالینی تست شده، و نتیجه عالی (برچسب کیفیت 5 ستاره) را دریافت کرده ‌است.

به لطف هسته­ی فوق العاده جاذب که تکنولوژی Dry-Matrix را در خود جای داده، پس ندادن در این پوشک تثبیت شده است. این فناوری از توری از الیاف طبیعی تشکیل شده است، که رطوبت را در هسته حفظ می­کند.

بیبی­لینو سنسیتیو دارای سطح جذب بالا با کیفیتی برتر بر اساس اندازه گیری آزمایشگاه­های تخصصی است.

(Mannequins/SGS Courtray method France)

بنابراین، این طراحی پیشرفته محصول، می­تواند خشکی مورد نیاز کودک را، هم در طول روز و هم در شب و در هنگامی که نیاز به جذب حتی بیشتر از نیاز طبیعی است، فراهم کند. این باعث خواب آرام تر کودک و والدین می شود!

Scroll to Top
اسکرول به بالا

تخفیف ویژه

با وارد کردن نام و شماره موبایل خود، از بیبی لینو تخفیف بگیرید!
کد تخفیف برای شما پیامک خواهد شد.
برای خرید به فروشگاه happybuy مراجعه فرمایید.