بیبی لینو سنسیتیو، پوشک یونانی برنده جوایز متعدد!

Babylino Sensitive. پوشک یونانی برنده جوایز متعدد!

جوایز کسب و کار خرده فروشی 2021 | جایزه طلا در استراتژی خرده فروشی CSR برای تامین تجهیزات پزشکی به بیمارستان های کودکان، با همکاری PENTE SA. و انجمن “مراقبت از تروما اطفال”.
جوایز کسب و کار خرده فروشی 2020 | جایزه نقره برای برنامه اجتماعی “مادر و کودک” پزشکان جهان. هدف از این برنامه ارائه مراقبت های بهداشتی به زنان باردار و نوزادان متعلق به گروه های جمعیتی آسیب پذیر ساکن در منطقه آتن از طریق پلی کلینیک باز پزشکان جهان است. به طور خاص، این برنامه از جمله شامل ارائه خدمات اطفال به نوزادان و کودکان، پوشش مواد دارویی / بهداشتی و همچنین توزیع کیت های نوزاد می باشد.
جایزه ایمنی محصول توسط کمیسیون اروپا برای Babylino Sensitive. در سال 2019، پوشک کودک یونانی Babylino Sensitive جایزه ایمنی محصول را از کمیسیون اروپا دریافت کرد. این برتری نشان دهنده اولویت برتر و غیرقابل مذاکره MEGA برای تولید یک محصول کاملاً ایمن کودک است: Babylino Sensitive. محصولی که پس از ارزیابی دقیق توسط هیئت داوران ویژه اتحادیه اروپا، به دلیل سطح ایمنی بسیار بالا برای پوست نوزاد شناخته شده است.
جوایز صادرات یونان 2019 | جایزه طلایی برترین محصول صادراتی با برند Babylino Sensitive. پوشک بچه یونانی Babylino Sensitive روزانه در قفسه های خارج از کشور سفر می کند و نماینده شایسته ای از محصولات بهداشت شخصی یونان در عرصه بین المللی است. ایمنی بالای محصول و کیفیت عالی Babylino حتی توسط کمیسیون اروپا نیز به رسمیت شناخته شده است، زیرا Babylino اخیراً با جایزه ایمنی محصول اروپایی پیشرو در اروپا مفتخر شد.
جوایز تعالی سلف سرویس 2019 | جایزه طلا، همراه با شرکت خرده فروشی SKLAVENITIS، در رده “اقدامات مشترک مسئولیت اجتماعی شرکت” برای حمایت از برنامه “مادر و کودک” پزشکان جهان. هدف از این برنامه ارائه مراقبت های بهداشتی به زنان باردار و نوزادان متعلق به گروه های جمعیتی آسیب پذیر ساکن در منطقه آتن از طریق پلی کلینیک باز پزشکان جهان است. به طور خاص، این برنامه از جمله شامل ارائه خدمات اطفال به نوزادان و کودکان، پوشش مواد دارویی / بهداشتی و همچنین توزیع کیت های نوزاد می باشد.
جوایز تعالی سلف سرویس 2019 | جایزه طلایی در رده “سیستم های تضمین کیفیت” برای ایمنی محصول Babylino Sensitive، پوشک بچه یونانی با سخت ترین مشخصات کودک پسند طراحی شده و دارای گواهینامه بین المللی Oeko-Tex® Standard 100 است. در واقع، Babylino اولین پوشک در اروپا است که دارای گواهی Oeko-Tex است که حساسیت MEGA را در موارد مربوط به ایمنی و محافظت از پوست دوستانه ارائه شده توسط محصولات خود ثابت می کند.
MANUFACTURING Excellence Awards 2019 | جایزه نقره ای در رده نوآوری برای محصول Babylino Sensitive و جایزه طلایی در رده مسئولیت اجتماعی شرکت برای برنامه یکپارچه مسئولیت شرکتی با عنوان “اقدامات مراقبت”.
جوایز تعالی سلف سرویس 2018 | جایزه طلایی در بخش «بهترین روش‌های خرده‌فروشی / خرده‌فروشان» با همکاری Lidl Hellas. این برنامه مربوط به اهدای بیش از 340000 پوشک بچه به منظور رفع نیازهای همه اعضای اتحادیه “با هم برای کودک” و برای بیش از یک سال بود.
جوایز تعالی سلف سرویس 2017 | Babylino برنده جایزه در بخش “فروش محصول / افزایش سهم بازار – غیرغذایی” در Self Service Excellence Awards 2017، در مراسمی چشمگیر برای خرده فروشی، در هتل Grande Bretagne، در آتن، در 6 ژوئیه شده است. تمایز در رده “فروش محصول / افزایش سهم بازار – غیر غذایی” دوره بسیار موفق Babylino را برای یک سال متوالی دیگر تأیید می کند.
جوایز ساخت یونان 2015 | اولین جایزه در بخش “محصولات یونانی مارک دار” پوشک کودک یونانی Babylino Sensitive از Mega Disposables را در جوایز “ساخت یونان 2015” دریافت کرد. این تمایز برتر، بر اساس معیارهای ارزیابی دقیق، ثابت می کند که محصولات کودک 100% یونانی Babylino Sensitive، با وجود بحران مالی، نشان دهنده نوآوری و توسعه یونان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به این مقالات نیز سر بزنید

بهترین غذاها برای وزن گیری نوزاد
تغذیه نوزاد
الهام احمدی
بهترین غذا‌ها برای وزن گیری نوزاد

ممکن است از خود بپرسید که آیا نوزاد شما به همان سرعتی که باید رشد می‌کند یا خیر؟  اگر نگران این هستید که وزن نوزادتان

اثرات مصرف قند زیاد بر سلامتی کودکان
تعذیه کودک
الهام احمدی
اثرات مصرف زیاد قند بر سلامتی کودکان

فقط چند چیز وجود دارد که چهره کودک را مانند یک خوراکی شیرین روشن می کند. اکثر کودکان با رویش دندان، دوز ساکارز و گلوکز

مشکلات خواب نوزادان
مراقبت از نوزاد
الهام احمدی
مشکلات خواب نوزادان و راه حل های آن

مشکلات خواب نوزادان و راه حل های آن  آیا با مشکلات خواب نوزاد دست و پنجه نرم می کنید؟ خواب نوزاد با خواب بزرگسالان متفاوت

Scroll to Top
اسکرول به بالا

تخفیف ویژه

با وارد کردن نام و شماره موبایل خود، از بیبی لینو تخفیف بگیرید!
کد تخفیف برای شما پیامک خواهد شد.
برای خرید به فروشگاه happybuy مراجعه فرمایید.