هفته بیست و یکم بارداری

 

هفته بیست و یکم (منبع: سایت babylino.gr)
سایز بچه: 18تا 23 سانتی متر
وزن بچه: 300 گرم

بچه تان 100 گرم دیگر وزن گرفته است و به زودی لگد زدن هایش را احساس خواهید کرد. ابروها و پلک هایش فرم گرفته و اگر دختر است عضو تناسلی اش شروع به شکل گرفتن کرده است. این چند وقت حتما راحت بوده اید. چون هنوز زیاد بزرگ نشده اید. (معنای این راحتی را در هفته های بعد حتما متوجه خواهید شد.) مطمئن باشید در دوره های آخر بارداری این ناراحتی ها را احساس خواهید کرد. پس تا می توانید از این دوره لذت ببرید.
آیا می دانستید؟
به هنگام بارداری، دچار آکنه و یا جوش خواهید شد؟ در ذهنتان داشته باشید که چربی پوستتان در این دوره خیلی بیشتر می شود و این خود عامل ایجاد آکنه می باشد. حتما صورت خود را با صابون بشویید و از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. از دکتر خود مشورت بگیرید تا بتوانید از محصولات ضد آکنه استفاده کنید.
حالا نوبت به موضوع مطبوع تری رسیده است، به دلیل گردش بیشتر خون در ناحیه لگن و تغییرات هورمونی، میل جنسی شما بسیار بالا رفته است، با مشورت دکتر خود اگر علائمی چون خونریزی ، درد و … نداشته باشید، همچنان می توانید رابطه زناشوئی خود را داشته باشد.
بهترین موضع توصیه شده برای رابطه، “Woman on Top” می باشد، تا فشاری به شکم شما وارد نشود. البته یک سری از خانم ها به دلیل اضافه وزن و ورمی که گرفته اند دوست ندارند چنین رابطه ای را در این دوره داشته باشند. ولی بغل کردن، بوسیدن از طرف همسر می تواند استرس های عاطفی را از شما دور کند.
پیشنهاد
الان بهترین موقعیت برای ریلکس شدن با همسرتان است. چون در ماه های بعدی سنگین خواهید شد و راحتی الان را نخواهید داشت. پس از این فرصت استفاده کنید و با همسر تان این لحظه ها را دوتایی جشن بگیرید.
هفته خوبی داشته باشید!

به این مقالات نیز سر بزنید

بهترین غذاها برای وزن گیری نوزاد
تغذیه نوزاد
الهام احمدی
بهترین غذا‌ها برای وزن گیری نوزاد

ممکن است از خود بپرسید که آیا نوزاد شما به همان سرعتی که باید رشد می‌کند یا خیر؟  اگر نگران این هستید که وزن نوزادتان

اثرات مصرف قند زیاد بر سلامتی کودکان
تعذیه کودک
الهام احمدی
اثرات مصرف زیاد قند بر سلامتی کودکان

فقط چند چیز وجود دارد که چهره کودک را مانند یک خوراکی شیرین روشن می کند. اکثر کودکان با رویش دندان، دوز ساکارز و گلوکز

مشکلات خواب نوزادان
مراقبت از نوزاد
الهام احمدی
مشکلات خواب نوزادان و راه حل های آن

مشکلات خواب نوزادان و راه حل های آن  آیا با مشکلات خواب نوزاد دست و پنجه نرم می کنید؟ خواب نوزاد با خواب بزرگسالان متفاوت

Scroll to Top
اسکرول به بالا

تخفیف ویژه

با وارد کردن نام و شماره موبایل خود، از بیبی لینو تخفیف بگیرید!
کد تخفیف برای شما پیامک خواهد شد.
برای خرید به فروشگاه happybuy مراجعه فرمایید.